Sunday, August 2, 2009

life is not a torture

mmg susah nak dapatkan apa yg kite btul2 mahukan..sbb kita manusia yg kurang bersyukur..benda yg tiada,itulah yg diinginkan, yg penah ada dalam genggaman, dilepaskan ke lautan..kemudian menyesal..tidakkah itu dimanakan kurg bersyukur..

aku manusia yg biasa, kdg2 terasa diri ni serba kekurangan..aku mampu untuk memperbaiki diri ini, tetapi dek kerana kekerasan hati, dibiar saja diri dgn sifat2 kekurangan yg semakin menebal. cuba lah bangun menjadi manusia yg bermotivasi, berdikari..soalnya..mahu dan tidak mahu..

aku rasa aku SUNYI..aku kerap mengatakan pada jiwa ni bahawa aku SUNYI, padahal terlalu ramai org di sekeliling aku yg sentiasa berdamping dan menemani aku..ramai..

apa kerana tiada insan tersebut aku mengiktiraf diri ini sunyi..mungkin..i feel like a hopeless while i'm not..change ur mentality nina..reach for somethin important n good for ur life n future. life is not a torture, but if u wanna,its happen.brings happiness to ur life, at least u r not a loser of everything..

(p/s: why my first posting ini agak touching2 ya..haisk, aku jarang menulis perkara sebegini, sorry guys, aku berharap blog aku menjadi park yg kita bole share perkara yg berfaedah, not such an nonsense feeling matter like this)

0 comments:

Post a Comment

<<

hey, i'm a newbie!

dis is just a dull blog of mine. just wanna share anything that can be shared here. hope u guys welcome me as a new blogger n i begging for guide n attention, lots of love. i really miss someone who already missing far away from my life. pls God, send him to me..